יום שני, 10 בנובמבר 2008

כלי הרכב האולטימטיבי

יש לי סובארו טנדר. אחלה רכב, הרבה זמן רציתי כזה. אבל... קצת ישן, קצת חורק, ובעיקר עם הרבה בעיות חשמל. אני חושב שבסך- הכל הוצאתי עליו עד עכשיו יותר מפי שתיים המחיר ששילמתי עבורו בכל מיני תיקונים שונים ומשונים. אני מחזיק אותו כרגע רק בגלל שבשביל להגיע לנגריה שלי וחזרה יש לי נסיעה של יותר מחצי שעה נסיעה כל יום. וגם זה טנדר, ואני צריך משהו לסחוב איתו דברים ללקוחות. הייתי רוצה ליסוע באופניים לעבודה, זה היה הרבה יותר נעים וכיף, והרבה יותר אקולוגי. ואם כבר אופניים, אז שיהיו חשמליים (עם מנוע עזר). אז קצת חיפשתי באינטרנט מידע, ומצאתי את הבלוג של חנן, שנסע ירוק, וגם שבכלל אסור בארץ להחזיק אופניים עם מנוע עזר - וכנגד זה עצומה שקוראת למקבלי ההחלטות לעשות משהו בנידון. ואז חשבתי: אבל רגע, בעצם זה כלי רכב די פשוט, אולי אני יכול ליבנות לי זוג? (טוב, בעצם קודם הורדתי לגמרי במקרה, תוך חיפוש אחר הספר "Solar Energy Projects for the Evil Genius" את הספר "Bike, Scooter, and Chopper Projects for the Evil Genius", שגם מקושר לאתר הזה). התחלתי לחשוב, ועוד קצת, וקצת חיטטתי ברשת, ומצאתי. אני יכול לבנות לי זוג אופניים מעץ, לחבר להם מנוע עזר קידמי, והילוכים פנימיים - אפילו אוטומטיים, ואז, אמ... לא יודע, צריך למצוא דרך לייצר חשמל בדרך אקולוגית, ולהתקרב למקום העבודה...נראה לי... טוב אולי בקיץ הבא. בינתיים חשבתי על דרך לייצר חשמל דרך דינמו שבעצם מורכב משני חלקים - סלילים על המזלג ומגנטים על השפיצים, אבל מישהו כבר חשב על זה. טוב, נראה...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה